Doprava a platba
Cenník dopravy
Výška poplatku za dopravu v rámci Slovenskej republiky sa odvíja od celkovej hodnoty objednávky vrátane DPH. Pri objednávke v hodnote nad 79 € s DPH – doprava je bezplatná. Pri objednávke v hodnote do 79 € s DPH – účtuje sa poplatok za dopravu DPD na adresu vo výške 5,80 € s DPH a za dopravu DPD na odberné miesto PICKUP vo výške 3,80 € s DPH. Uvedené ceny dopravy platia výhradne pre doručenie na území Slovenskej republiky.
Poplatok za dopravu Packeta na adresu vo výške 8,40 € s DPH a za dopravu Packeta na odberné miesto Z-Point / Z-Box vo výške 4,80 € s DPH. Uvedené ceny dopravy platia výhradne pre doručenie na území Slovenskej republiky.
Dodacia lehota
Predávajúci sa zaväzuje expedovať tovar, ktorý je skladom, spravidla nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky. Za tovar skladom sa považuje každý produkt uvedený v e-shope, pričom jeho dostupnosť môže byť limitovaná skladovým množstvom. Dodacia lehota závisí od zvoleného spôsobu úhrady. Pri platbe na dobierku začína dodacia lehota plynúť odo dňa prijatia objednávky. V prípade pochybností o dostupnosti tovaru pred uskutočnením platby je kupujúci oprávnený kontaktovať predávajúceho telefonicky alebo e-mailom za účelom overenia skladových zásob. Maximálna lehota na expedíciu tovaru je 30 pracovných dní odo dňa účinnosti objednávky. V prípade výnimočných okolností (napr. dočasné vypredanie tovaru u výrobcu, predĺžená doba výroby alebo fľaškovania) bude kupujúci o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný s návrhom alternatívneho riešenia – zmeny objednávky, prípadne jej zrušenia.
Preprava a doručenie tovaru
Preprava objednaného tovaru sa realizuje prostredníctvom zmluvnej kuriérskej spoločnosti, v súlade s jej aktuálnymi zasielateľskými a prepravnými podmienkami. Tovar je počas prepravy riadne zabezpečený proti poškodeniu pomocou špeciálnych kartónových obalov a bublinkovej fólie. Cena dopravy zahŕňa náklady na prepravné balenie, poistenie zásielky počas prepravy, dva pokusy o doručenie tovaru. Poplatok za doručenie je zahrnutý v celkovej sume objednávky. Zásielka sa považuje za doručenú momentom podpisu kupujúceho na doručovacom protokole kuriérskej spoločnosti. V prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie je doručovateľ povinný zanechať kupujúcemu písomné oznámenie o doručení. Opakovaný pokus o doručenie sa uskutoční v nasledujúci pracovný deň. Kupujúci je povinný pri preberaní zásielky skontrolovať neporušenosť obalu a celkový stav tovaru. Pokiaľ zásielka vykazuje zjavné známky poškodenia (napr. deformácia balenia,vytekanie obsahu a pod.), kupujúci je oprávnený zásielku neprevziať a je povinný spísať s doručovateľom reklamačný protokol. V prípade, že kupujúci zásielku prevezme a potvrdí jej prevzatie podpisom, reklamácia týkajúca sa poškodenia tovaru počas prepravy voči prepravcovi už nie je možná a zásielka sa považuje za riadne doručenú.
Platobná brána
Poskytovateľom platobnej brány je spoločnosť Comgate https://www.comgate.cz/sk/platobna-brana
Platobné metódy
Platba kartou: je najpoužívanejšia platobná metóda. Platobná brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro. Bankové prevody: Bankovým prevodom sa myslí prevod peňazí medzi dvoma bankami bez použitia platobnej karty.
https://help.comgate.cz/v1/docs/sk/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/sk/bankove-prevody
Kontaktné údaje na spoločnosť Comgate
Comgate a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267